Jaki e-marketing wybrać

Jaki e-marketing wybrać dla swojej firmy?

Podziel się tym z innymi.

Planując kampanię promocyjną dla swojej firmy, warto uwzględnić e-marketing.  Jest to dziedzina marketingu, która dotyczy strategii działań podejmowanych w internecie w różnych określonych celach, które skupiają się wzroście zysków lub świadomości marki. Jednakże rodzajów e-marketingu jest dużo, dlatego w tym artykule skupimy się tylko na tych najkorzystniejszych dla Twojej firmy.

Czym konkretnie jest e-marketing?

E-marketing – w skrócie nazwany marketing internetowy – to inaczej szereg działań podejmowanych  w internecie do promowania firmy i jej działalności.

Celem e-marketingu jest stworzenie określonych wartości dla klientów, dzięki czemu otrzymamy w zamian zamierzone przez nas wartości i cele.  Dodatkowo służy, również do dostosowania usług i produktów do potrzeb potencjalnego klienta oraz wymagań, które są na rynku.

Trudno we współczesności wyobrazić sobie skuteczną promocję firmy bez wykorzystania narzędzi e-marketingu. Nawet sama branża e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, dodatkowo dla wielu konsumentów  Internet stanowi główny kanał komunikacji z marką oraz podstawowym źródłem informacji o usługach i produktach, dlatego właśnie warto zadbać o perfekcyjną kampanię e-markeingu.

Jaki e-marketing wybrać
Jaki e-marketing wybrać

E-marketing - korzystne rodzaje, które wybrać dla swojej firmy

Stworzenie skutecznego e-marketingu nie jest prostym zadaniem, ponieważ trzeba skupić się na wielu płaszczyznach i platformach, z których korzystają potencjalni klienci. Wielopłaszczyznowość powoduje, że z tego powodu najczęściej marketing internetowy powierza się specjalistom.  Do skutecznych dziedzin e-marketingu zaliczamy:

Personalizowana strona internetowa – nic tak nie powoduje wzrostu sprzedaży jak profesjonalnie przygotowana strona internetowa, pokazująca Twoje oferowane usługi oraz produkty

Social media – grafiki oraz video na social media (zwłaszcza te promowane) przynoszą szerokie zasięgi na portalach społecznościowych, co idealnie nadaje się na reklamę dla firmy

Blog firmowy – pisanie artykułów tematycznych, które znajdą się na Twojej stronie internetowej na pewno przyciągną nowych użytkowników, którzy mogą zainteresować się Twoją firmą

E-mail marketing – prowadzenie regularnego, wartościowego mailingu dla zainteresowanych jest skuteczna formą reklamy e-marketingowej

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marketingu? Odwiedź nasz artykuł: Skuteczny e-mail marketing

Dlaczego warto inwestować w e-marketing?

Warto podjąć się działań e-marketingowych w kierunku rozwoju i uzyskania wyższych przychodów dla swojej firmy. Tym bardziej, że podejmowane działania  mogą przebiegać na wielu płaszczyznach. Internet daje nam cały szereg  możliwości,  elastyczności i dostosowania się do zmieniających się wymagań na rynku. Dodatkowo patrząc na statystyki i zainteresowanie naszych klientów widzimy, że dynamicznie rośnie liczba osób, będących zwolennikami e-marketingu jako formy promocji dla swojej firmy. 

Dużą zaletą są także niższe, niż w przypadku tradycyjnej reklamy koszty przeznaczane na reklamę.  A co najważniejsze, marketing internetowy sprawia, że mamy możliwość dokładnego zmierzenia skuteczności i efektów danej kampanii.  Dlatego właśnie skuteczny i profesjonalny marketing internetowy jest gwarancją zwiększenia przychodów firmy oraz jej rozpoznawalności.

Sprawdź co oferujemy dla Twojej firmy, aby zaistnieć w internecie: Oferta 

Dodatkowo zapraszamy na naszego Instagrama @webmentor.pl po więcej inspiracji 🙂

Chcesz wiedzieć więcej na temat e-marketingu?

Zapraszamy do kontaktu

+48 698 741 084

Zapewniamy skuteczną obsługę dla rozwoju Twojej firmy w internecie