tworzenie-stron-internetowych

Tworzenie stron internetowych - dlaczego warto?

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Podziel się tym z innymi.

Tworzenie stron internetowych

Od dawna wiadomo, że w Internecie nie wystarczy być, ale należy w nim zaistnieć. Jeśli więc planujesz wprowadzić swoją firmę na łamy sieci, musisz zadbać o to, by każdy detal był odpowiednio dopracowany. Największa uwaga powinna zostać poświęcona stronie WWW twojej firmy. To właśnie dzięki niej pozyskać grono klientów, a także zbudować świadomość marki. Jaka powinna być więc dobra strona internetowa i jak się ją tworzy krok po kroku?

tworzenie-stron-internetowych

Tworzenie stron internetowych- przewodnik krok po kroku

Stworzenie strony WWW nie jest prostym zadaniem, z tego powodu najczęściej powierza się je specjalistom. Jak przebiega cały proces kreowania witryny? Otóż dzieli się on na poszczególne etapy:

  1.  Analiza założeń klienta i benchmarketing- specjaliści muszą w pierwszej kolejności poznać oczekiwania klienta, a także jego konkurencję i wiodące trendy w danej branży. Zwykle na tym etapie określa się podstawową zawartość merytoryczną oraz formuje się pierwsze projekty, a także określa się wstępne koszty.
  2. Kreacja- na tym etapie następuje tak zwana „burza mózgów”. Jest to najważniejszy krok, przybliżający do stworzenia strony internetowej. Specjaliści muszą bowiem znaleźć sposób na przyciągnięcie, a także zatrzymanie internauty na stronie.
  3. Prace graficzne- tworzony jest swoisty projekt graficzny, a także określana jest przyszła aranżacja witryny. Na tym etapie, klient ma możliwość zgłoszenia uwag i ewentualnych poprawek.
  4. Kodowanie strony WWW- to współpraca grafików z programistami, którzy tworzą kolejne elementy strony i jej aplikacje. W tym momencie dodaje się także interaktywne mapki czy różnorodne elementy flashowe.
  5. Wdrożenie- jeśli strona zostanie zaakceptowana przez klienta, może ona tym samym zostać wdrożona na serwer firmy hostingowej, również wybranej przez klienta.
  6. Opieka techniczna i marketingowa- jest to czas, w którym klient może zgłosić firmie projektującej ewentualne braki techniczne i błędy, które zostają natychmiast wyeliminowane. 

Dobra strona internetowa- czyli jaka?

Strona internetowa to nie tylko koncepcja, przyjazne grafiki czy treści, które zwrócą uwagę klientów, jest to swoiste oblicze firmy w sieci. Biorąc to pod uwagę, strona musi się odpowiednio prezentować i być przede wszystkim SEO friendly. Co zatem składa się na cechy dobrej strony internetowej?

Otóż musi ona być:

  • przejrzysta- użytkownik powinien z łatwością znaleźć odpowiedzi na pytania, których szuka. Nie mniej jednak, strona www musi być przejrzysta dla algorytmów Google, by mogły umieścić ją odpowiednio w rankingu.
  • użyteczna- najprościej ujmując łatwa w obsłudze i nawigacji dla odwiedzających
  • responsywna- powinna działać na różnych urządzeniach
  • przyjazna SEO i zintegrowana z social mediami

Zapraszamy do kontaktu

+48 698 741 084

Zacznij chat
Potrzebujesz pomocy?
Cześć,
jak możemy Ci pomóc?