Chcesz wiedzieć więcej na temat optymalizacji konwersji?
Najprościej ujmując optymalizacja konwersji w sklepie internetowym ( z ang. Conversion Rate Optimization, w skrócie CRO) to zespół działań mających na celu poprawę współczynnika konwersji, który przekłada się na osiągnięcie korzyści biznesowych przez właściciela strony internetowej – np. wzrostu przychodów ze sprzedaży.
Jest to systematyczny proces polegający na wprowadzaniu małych zmian w witrynie, które w późniejszym czasie podnoszą zamierzone cele. Dlatego właśnie ciągła optymalizacja i kontrola nad stroną jest bardzo ważna przy prowadzeniu nowoczesnego sklepu internetowego.
Stworzenie dobrze prosperującego sklepu internetowego to nie łatwe zadanie. Dlatego stworzyliśmy listę, która pomoże Ci w optymalizacji konwersji w sklepie internetowym.
Śledząc współczynnik konwersji, wprowadzając mieszankę zmian w interfejsie użytkownika i UX, testując te poprawki i monitorując wrażenia klientów, możesz zoptymalizować konwersje w swoim sklepie internetowym.
Pamiętaj: nawet jeśli Twoja sprzedaż jest wysoka, nigdy nie jest złym pomysłem, aby zobaczyć, jak poprawić działanie swojego sklepu internetowego.
Bez wątpienia optymalizacja konwersji WooCommerce wymaga czasu i doświadczenia. Dlatego doświadczony team WebMentor Ci pomoże. Napisz do nas przez formularz kontaktowy lub zadzwoń bezpośrednio pod numer: +48 698 741 084. Czekamy na Twoje wiadomości
Chcesz wiedzieć więcej na temat optymalizacji konwersji?