Korzyści z inwestycji w Google Adwords  to skomplikowany system reklamowy, Google wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery na stronach sieci reklamowej Google, najważniejsze jest  rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang. Cost Per Mille).

Reklama strony internetowej w Google Ads przyniesie twojej firmie wiele korzyści należy pamiętać że główne zalety to:

WYGODA – Google AdWords jest bardzo wygodny w obsłudze, możemy dowolnie zarządzać wysokością budżetu, słowami kluczowymi, na które wyświetla się reklama. Kampanie można idealnie dopasować do oferty firmy.

SZYBKOŚĆ – Zaraz po uruchomieniu kampanii AdWords reklamy zaczynają się wyświetlać, a pierwsi potencjalni klienci trafiają na twoją stronę.

KONTROLA – Efekty kampanii są łatwo mierzalne. Odpowiednia konfiguracja konta pokaże, czy kampania realizuje założony cel. np. kontakt z działem handlowym.