Chcesz wiedzieć więcej na temat reklamy adwords?
Korzyści z inwestycji w Google Adwords to skomplikowany system reklamowy, Google wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery na stronach sieci reklamowej Google, najważniejsze jest rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang. Cost Per Mille).
WYGODA – Google AdWords jest bardzo wygodny w obsłudze, możemy dowolnie zarządzać wysokością budżetu, słowami kluczowymi, na które wyświetla się reklama. Kampanie można idealnie dopasować do oferty firmy.
SZYBKOŚĆ – Zaraz po uruchomieniu kampanii AdWords reklamy zaczynają się wyświetlać, a pierwsi potencjalni klienci trafiają na twoją stronę.
KONTROLA – Efekty kampanii są łatwo mierzalne. Odpowiednia konfiguracja konta pokaże, czy kampania realizuje założony cel. np. kontakt z działem handlowym.
Chcesz wiedzieć więcej na temat reklamy adwords?