Chcesz wiedzieć więcej na temat evergreen content?
Zagłębiając się w temat pozycjonowania na stronach internetowych nie trudno natrafić na termin evergreen content. Niestety w wielu artykułach blogowych nie jest objaśnione co to znaczy, dlatego w poniższym artykule rozwinęliśmy temat – czym jest i jak stosować evergreen content tak, aby przyniósł korzyści dla naszej strony internetowej.
Patrząc na większość treści dostępnych w internecie widać od razu, że są to rodzaje tematów, które są dostępne przez określony czas lub dotyczą newsów. Jednakże evergreen content to zupełne przeciwieństwo takich treści, ponieważ są to jak najbardziej przemyślane wartościowe treści, które niezależnie od czasu czytania danych informacji na stronie są jak najbardziej aktualne. Czyli najprościej ujmując evergreen content to uniwersalna treść tworzona na stronie internetowej, która zostaje z nią na długi czas generując długotrwały ruch.
Co zdecydowanie znacznie częściej buduje lepszy efekt pozycjonowania na stronie internetowej niż regularne dodawanie newsów oraz treści, które dotyczą chwilowych wydarzeń i ofert.
Skoro już wiemy, czym jest evergreen content, to teraz przydałoby się wiedzieć jak umiejętnie go stosować. Do najważniejszych czynników, budujących poprawnie działanie długotrwałego pozycjonowania na stronie internetowej należą:
Optymalizacja – tworząc stronę pozycjonowaną na evergreen content zadbaj o optymalizacje treści, tak aby strona była ciągle uaktualniana i przejrzysta dla odwiedzających
Link building – tworząc treści na stronę lub do sklepu staraj się budować i umieszczać tam linki z innych swoich artykułów, tak aby zwiększyć ruch na stronie
Selekcja słów kluczowych – wybierając słowa kluczowe SEO do pozycjonowania strony wybierz takie, które będą aktualne w internecie cały czas, nie tylko w szczytowych momentach, ponieważ starannie wybrane słowa kluczowe gwarantują dobre wypozycjonowanie strony internetowej na długi czas
Neutralne treści – pisząc artykuły na stronę zadbaj o to, aby nie umieszczać tam dat i odnośników, które mogłyby być nie zrozumiałe z powodu przedawnienia
Szukasz ciekawych artykułów? Odwiedź nas na Linkedin @Webmentor lub zakładkę Nasze Porady.
Patrząc na to w jaki sposób tworzy się evergreen content daje nam ogromną ilość zalet, która zdecydowanie jest warta uwagi i poświęcenia czasu w celach budowania marki i pozycji naszej strony w internecie. Do najważniejszych zalet zdecydowanie możemy zaliczyć wyższą pozycjonowanie strony na dłużej niż w przypadku standardowego pozycjonowania artykułów. Dodatkowo takie rozwiązanie powoduje stały ruch na naszej stronie internetowej, co jest atrakcyjne patrząc na tworzenie innych treści i ofert w przyszłości.
Dzięki wszystkim zaletą treści evergreen na stronie jesteśmy w stanie poszerzyć wiedzę oraz zbudować stabilną pozycję naszej firmy w internecie co idealnie pasuje do strategii marketingowej dla Twojej firmy.
Szukasz strategii marketingowej dla firmy z użyciem evergreen content? Napisz do nas przez formularz kontaktowy lub zadzwoń pod nr: +48 698 741 084
Chcesz wiedzieć więcej na temat evergreen content?