Co powinien zawierać sprzedażowy landing page

Co powinien zawierać sprzedażowy landing page?

Podziel się tym z innymi.

Sprzedażowy landing page jest świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców i zapewnić im określony typ doświadczenia użytkownika. Łatwo jest kontrolować ich zachowanie w witrynie i kierować je w konkretnym kierunku, jeśli nie musisz się martwić, że będą klikać na różne strony, być może w niewłaściwej kolejności. Dlatego właśnie w tym artykule przedstawimy, co konkretnie powinien zawierać dobrze zrobiony sprzedażowy landing page.

Czym właściwie jest sprzedażowy landing page?

Mówiąc najprościej, sprzedażowy landing page to inaczej strona docelowa lub strona produktowa dla firmy. Jest to rodzaj strony firmowej, której głównym zadaniem jest sprzedaż produktu lub usługi. Landing page jest pierwszym miejscem, do którego trafia klient zainteresowany oferowaną usługą lub produktem.

Mając świadomość do jakich celów służy nam strona landing page mamy znacznie większe możliwości manewru i przygotowania strony w taki sposób, aby idealnie pokierować sprzedaż naszych produktów na stronie internetowej.

Co powinien zawierać sprzedażowy landing page
Co powinien zawierać sprzedażowy landing page

Co zawiera skuteczny sprzedażowy landing page?

  • Przemyślany projekt UX – zwracaj uwagę co jest na górze strony oraz nie dodawaj zbędnych informacji. Zachowaj minimalizm w układzie strony oraz w treści, dzięki temu skupisz użytkownika na sprzedawanym produkcie
  • Skupiaj się na ofercie, a nie na firmie – przygotowując treści na stronę przemyśl dokładnie jakie oferty chcesz przedstawić, nie rozpisuj się o swojej firmie
  • Stosuj wezwanie do działania (CTA) – jest to prawdopodobnie najważniejsza część strony sprzedażowej, przygotuj przyciski tak, aby były widoczne i zachęcały użytkownika do podjęcia działań na stronie

  • Social Share – nie pozostawiaj klienta bez możliwości dlaczego kontaktu i działań na stronie, pozostaw przyciski do udostępniania na social media, aby pozostać w kontakcie
  • Grafiki, zdjęcia lub wizualizacje – nie ma nic lepszego w zachęceniu do sprzedaży jak piękne grafiki lub wizualizacje produktów, które wyglądają idealnie w kompozycji na stronie internetowej 

 

Szukasz fachowych porad? Znajdziesz je na naszym Instagramie @Webmentor 

Sprzedażowy landing page - korzyści

Dodatkowo przy tworzeniu sprzedażowego landing page nie możemy zapomnieć, że bardzo ważne jest zapewnienie użytkownikom sposobu na szybkie i efektywne zdobycie interesujących ich informacji na temat dostępnej oferty bez potrzeby przeszukiwania całej strony www.

Idealnie zaprojektowana strona docelowa, zawierająca wysokiej jakości treści i grafiki zdolne są do zachęcenia potencjalnych klientów do wydania swoich pieniędzy na nasze usługi. A to bez wątpienia poprawi wyniki naszej firmy.

Chciałbyś stworzyć sprzedażową stronę landing page dla swojej firmy? Napisz do nas przez formularz kontaktowy oraz odwiedź zakładkę „Landing Page” w celu uzyskania więcej informacji.

Co powinien zawierać sprzedażowy landing page

Chcesz wiedzieć więcej na temat sprzedażowego landing page’a?

Zapraszamy do kontaktu

+48 698 741 084

Zapewniamy skuteczną obsługę dla rozwoju Twojej firmy w internecie