Tworzenie logo to cały proces w skład którego wchodzi znak graficzny (sygnet) i przekaz tekstowy (logotyp). Zarówno sygnet jak i logotyp składają się na komunikację wizualną marki, jednak pełnią inne funkcje. Warto przy tym zauważyć, że logo może składać się z samego znaku graficznego lub tylko z przekazu tekstowego.
Każda marka, która chce się wyróżniać na tle innych, powinna postawić na skuteczną identyfikację wizualną, na którą składa się tworzenie logo – czyli logo i logotypu. Oba te pojęcia są stosowane wymiennie – zupełnie niesłusznie, bowiem posiadają inne znaczenie.
Logotyp firmy jest rodzajem grafiki wykorzystywanej do tekstowego przedstawienia samego obrazu. A zatem, jest on częścią komunikacji wizualnej, ale nie zawsze jest częścią samego logo. Sygnet zaś jest symbolem graficznym, który znajduje się nad, pod lub obok logotypu, a czasem jest z nim połączony. Jest on częścią logo, ale tak samo jak logotyp, może funkcjonować samodzielnie.
Skontaktuj się z nami już teraz! Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy osiągnąć sukces w internecie. Zadzwoń lub umów się na spotkanie online za pomocą naszego kalendarza.
Grafiki do social media to rodzaj ilustracji, który jest zaprojektowany w jak najbardziej atrakcyjny i przejrzysty sposób – tak aby zachęcić przeglądającego do kliknięcia i zatrzymania się na opublikowanej treści na platformach w mediach społecznościowych.
W obecnych czasach trudno sobie wyobrazić komunikację marki w social mediach bez odpowiedniej oprawy graficznej. Można wręcz powiedzieć, że projektowanie grafik pod social media to konieczność. Dobrze przygotowane graficzne posty przyciągają uwagę odbiorcy i są klikalne – co zdecydowanie zwiększa atrakcyjność naszej marki w internecie.
Są różne mody i trendy w branży social media, ale każda firma powinna wypracować sobie swój własny styl, by odróżnić się od konkurencji. Najlepiej, aby grafiki na Twoim kanale social media były ciekawe, generowały świeży ruch i finalnie sprzedawały produkty czy usługi.
Grafiki internetowe polegają na sferze wizualnej pokazania danych przekazów służących do celów doręczenia określonych komunikatów. Tworzony design do internetu opiera się na zasadzie „forma podąża za określoną funkcją”.
Dobrze zaprojektowane grafiki internetowe pomagają czytelnie zidentyfikować markę – warto o tym pamiętać, ponieważ w dzisiejszych czasach ludzie mają ogromną możliwość wyboru, ale coraz mniej czasu. Codziennie są bombardowani ogromną ilością przekazu marketingowego, dlatego niezwykle ważny jest odpowiedni poziom wyróżnienia. To z czym chcemy być kojarzeni oraz czym się wyróżniamy musi być odpowiednio zaprezentowane. Tu z pomocą przychodzimy My!
Nasze doświadczenie i wiedza gromadzone przez lata pomogą w zaprojektowaniu spójnej identyfikacji dla Twojej firmy oraz odpowiednio dobranych materiałów wizerunkowych.
Forma przekazu, jak i sam przekaz, muszą być dostosowane do sytuacji. Podczas projektowania grafiki internetowej trzeba wziąć pod uwagę to w jakim miejscu oraz w jakich warunkach będzie użyty dany element. Niezwykle istotne jest również to, jakich kanałów oraz mediów używamy do komunikacji. Często konkretny rynek lub lokalizacja determinuje rozwiązania.
Odpowiednia głębia pozwala nam komunikować się z różnymi grupami docelowymi.
Skontaktuj się z nami już teraz! Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy osiągnąć sukces w internecie. Zadzwoń lub umów się na spotkanie online za pomocą naszego kalendarza.
Należy poznać klienta oraz kontekst biznesowy w którym działa. Dokładna analiza pozwoli nam lepiej dotrzeć do przyszłych klientów.
Księga znaku to swoiste opracowanie zasad stosowania znaku graficznego, które przydadzą Ci się w dalszych działaniach marketingowo-wizerunkowych. Nie jest ona niezbędna, natomiast ułatwia życie. Stosowanie zasad pola ochronnego, odpowiedniej kolorystyki oraz rozmiaru znaku sprawi, że będzie on zawsze wyglądał spójnie z innymi materiałami wizerunkowymi firmy.
Oczywiście, projektując logo zawsze dajemy kilka opcji jako punkt odniesienia. Zawsze indywidulanie z klientem ustalamy bieżące wersje i nanosimy poprawki do momentu, kiedy logo będzie idealne.
Co najważniejsze – projekt logo musi być spójny z identyfikacją, prosty w odbiorze, dzięki czemu będzie łatwy do zapamiętania.
Praca nad projektem grafik do social media to złożony proces i należy podczas niej uwzględniać bardzo wiele elementów. Jako specjaliści musimy podczas pracy projektowej zwracać uwagę na mnóstwo rzeczy, o których klient nie musi pamiętać. Dostosowanie wielkości i sposobu rozmieszczenia poszczególnych elementów projektu graficznego do ostatecznego rozmiaru oraz przeznaczenia materiału graficznego musi być dokładnie przemyślane.
Grafiki internetowe polegają na sferze wizualnej pokazania danych przekazów służących do celów doręczenia określonych komunikatów. Tworzony design do internetu opiera się na zasadzie „forma podąża za określoną funkcją”.
Zawsze dbaj o wysokiej jakości grafiki, ale także o ich responsywność. Taka funkcja na laptopie, tablecie i telefonie spowoduje, że grafiki będą dostosowywać się do rozdzielczości ekranu. Ważna jest również odpowiednia optymalizacja wykonanej przez Ciebie grafiki. Jako Team Webmentor zawsze dążymy do odpowiedniego zapisu plików, aby uzyskać jak najlepszą jakość, oszczędzając miejsce na serwerze i przyspieszając ładowanie twojej strony internetowej.
Istotnym elementem jest tło grafiki. Może nim być kolor, tekstura lub obraz – wszystko zależy od charakteru grafiki. Ważne, by było spójne i jedynie dopełniało treść, a nie odwracało od niej uwagę. Dodatkowo kolejnym krokiem jest odpowiednie wybranie ikony i logo. W tym przypadku najlepiej sprawdza się grafika wektorowa, która nie ulega deformacji podczas jej przekształcania lub zmiany rozmiaru.